Bättre!... (...och sämre)

Ja idag så är Jon tillbaka på jobbet, Erik är feberfri och jag mår ganska bra....
Men Petters mage är inge vidare tyvärr. Inga kaskader idag men många blöjbyten istället!
Jag hoppas verkligen att det stannar vid det och inte blir någe mer...

I övrigt blir det en mycket lugn dag här hemma, ska städa när killarna sover och ikväll ska ju som sagt Jon på party så det blir väl till att titta på Idol-finalen och kanske en film efter det :-)..

Imorgon kommer Maria hit och vi ska baka inför våra småttingars fördelsedagar, ska försöka att inte baka lika mycket som sist (då gjorde vi 9 sorters småkakor, bullar, kärleksmums och en till mjuk kaka)
Men jag vet ju hur det brukar bli, det är ju så kul när man väl är igång! ;-)

Idag skickar vi ett STORT GRATTIS till LIV som fyller 2 år! Ha en härlig födelsedag så ses vi på söndag!


Nu ska jag ta o fixa lite lunch åt min större lillprins och sedan är det väl dax att ta tag i hemmet då ;-)!

Höres o skrives!

Trötta killar...


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Vilket jättefint John Blund-täcke!

2009-12-12 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0