GOD JUL Allesammans!

En riktigt God Jul till er alla! ♥




Här är det så underbart vackert ute med massor av snö!
Om en liten stund kommer mamma och pappa, Linnéa och morbror Kjell för att äta lunch med oss, klassiskt med Julgröt!
Och i eftermiddag, lagom till Kalle åker vi till Syster med familj för en trevlig kväll!

I förrgår var jag piggare så då kom Maria och Ida, syster m fam, mamma o pappa, och Linnéa o Linus hit och firade 2-åringen! Han fick massor av fina presenter.. Bland annat en fin traktor av mormor och morfar som han sov med den natten ;-)! Han fick en jättefin morgonrock med nalle puh på av moster Linnéa och Linus som blev poppis, en söt tröja av IdaPida och en väldigt rolig snickarbänk av moster Pernilla och morbror Peter som det har snickrats och donats på som bara den.. Sen fick han en massa mer roliga saker oxå! :-) Han Tackar och bockar!

Igår var jag helt enkelt tvungen att åka på birsta, pust! Tog ett par timmar att göra några ärenden som i vanliga fall skulle tagit en halvtimme!!! Men så blir det när man varit sjuk......
Efter det for jag och hämtade systersonen (den äldre) som följde med hem.. Ecke blev alldeles överlycklig när "Mussemuss" kom! Så mysigt att få låna honom ibland!

Nu ska jag ta och duka lite innan gästerna kommer!

Ha det så mysigt idag nu, så hörs vi!!

♥KRAM!!!♥

Lite pics..

Ecke målade sin fina ljusstake som han gjort på dagis igår oxå...

Firardagen..





   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0