Gott nytt i förskott allesammans!

Ja lika bra att säga det nu! Gott nytt år!

Här har det varit ett par lugna dagar med återhämtning för Eckepecke! Mycket filmtittande och bokläsning...
Om jag tyckte att det var fullt upp förut så är det ingenting om man jämför med nu, att se till att Erik inte blir tokig av uttråkning, underhålla Petter som vanligt, sköta hushållet och kliva upp en 20 gånger per natt till två skrikiga ungar! Man känner att man lever iaf ;-) !
Men men, huvudsaken är att mina prinsar får må bra!

Som tur var så kom först Helené med sena julklappar och födelsedagspresent i förrgår så då hade han lite nytt att leka med och titta på!!
Sen kom moster Pernilla förbi med en ny bok och en sååå fin TIMRÅhockeyklubba!!
Och på kvällen kom mormor och morfar med två nya böcker!! Och han sov med den ena! ;-)
Tack så mycket! Där blev mina dagar lite lättare iaf!

Idag är Erik mycket piggare och ville såklart försöka åka lite kana (mamma hade ju glömt att ställa undan den), med lite hjälp så gick det, men nu står den i källaren... Vill inte chansa precis, räcker med en bruten arm.

Nu var svärfar precis in och hälsar på en snabbis! Måste ju kolla till lillkillen ju :-)!

Ikväll kommer familjen Svanbäck och firar med oss.. Det blir massvis med god mat, dryck, roliga spel och badning!


Ha en underbar kväll, så hörs vi nästa år!

"Hjälp mig då!"
"Jaaaa"!
"Den här klarar jag själv iaf..."
Snygg T-shirt va!!!
GLAAAAAD!
Nu blev det natten...

Kommentarer
Postat av: Malte med familj

Gott nytt år på er, fina familjen Bergman!

2009-12-31 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0