RISGRYN!

Japp så var det med den magsjukan!!!!!
Peppe har fått sin allra första tand!



Jon satt med honom i soffan nyss och kände ett litet risgryn nere, så inte så konstigt att han varit dålig i magen!


Igår hade jag och Maria vår stora BakarDag! 4 småkakor, bullar och 1 mjuk kaka blev det så nu är frysen laddad igen! Tack för en trevlig dag tjejen!

Idag har jag o Ecke varit hos Livkalas och ätit en massa mumsigt fika.. Liv fick en kassaapparat av Erik och Ida som verkade bli uppskattad! Alla barnen lekte med den...
Tack för gott fika Jenny! Var så kul att träffa alla sektmedlemmar, blir ju inte så ofta nuförtiden!

Imorn blir en hemmadag, först ska jag o Ecke baka pepparkakor (om allt går planenligt) sen blir det städning för mamman :-)!

Vill skicka ut ännu ett STORT GRATTIS till Jenny K som fyllde ♦30♦ igår, men tyvärr fick fira dagen med magsjuka , tillsammans med karl och en av sönern, stackarna! Hoppas ni har kryat på er! Kram på dig stumpan!

Nu ska jag natta sonen...

Skrivs snart igen...

Bakning pågår...

Fick lite bra diskhjälp efter...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ååååh moster lilla "sockis" har blitt stooor!!



Saknar mina små guldproppar :) = Vi måste ses!



Kram SystraDi

2009-12-14 @ 10:27:02
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0