ÄNTLIGEN!!!

Hej hopp alla glada!!

Äntligen har vi fått tillbaka vårt internet, det har varit en besvärlig historia det här, suck! Men men nu är jag tillbaka!

Sedan sista har det hunnit vara jul, nyår och ett helt gäng födelsedagar så vi tar väl lite av allt i korthet..

Eriks ett-årsdag var ju den 21 dec, massor m folk och en väldigt glad liten kille hade vi, men han var inte ett dugg intresserad av alla paket utan mer av allt besök! Dagen avlöpte bra, däremot inte natten.. Magsjuka slog till hos vår "stora" kille fast det gick över till dagen därpå.
Natten därpå tog däremot pappa Jon över magsjukan i ett dygn...

Julafton skulle så stort firas här hemma hos oss... Lunch med hela tjocka släkten, dvs, Mor o far, Linnéa, Pernilla m familj, Bosse och Morbror Kjell, vi hade så trevligt så! Däremot till middagen då syster m fam lämnat oss började jag må dåligt och så klart var det magsjukan! Så Resten av gästerna drog sig så småningom tillbaka och jag var sjuk i ett dygn ungefär! Som tur var blev ingen annan så dålig som jag var utan några blev lite konstiga i magen bara...

Nyår firade vi med familjen Holmsten/Arnell, en mycket trevlig kväll m massor av god mat!!

Den 11 jan fyllde jag ett år från 30 och det firades så klart m familj och vänner, den 19:e fyllde Pernilla 5 år från 40 ;-) och detsamma gällde där!

Vi har oxå fått se "lillebror" och han/hon var alldeles perfekt inne i magen och beräknas nu göra entré den 2:a juni!

Ska försöka uppdatera eftersom nu när allt fungerar igen!


Här följer lite bilder ...


Babysånggänget har konsert!

Första bilden på 1-åringen!!

Första födelsedagspresenterna...

TÅRTA!!!

Julafton...


Diverse bilder..





Skriver snart igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej det är kul att du är tillbaks i dataträsket så vi får se lite roliga bilder....

2009-02-11 @ 15:34:57
Postat av: Prillan

Amen va skoj med lite bilder!!!! De va på tiden! Hoppas vi kan ses i helgen, tror grabbarna behöver det & vill du vara barnvakt nån dag så hälsa på Peter så han kan jobba på med vinden - nu e de nära!



Kram systern - me 5 år kvar ;)

2009-02-12 @ 10:12:41
URL: http://prillans.blogg.se/
Postat av: Louella

Hej!

Välkommen tillbaks till cyberrymden ;-)

Måste ju uppdatera ofta nu så jag kan hålla mig a jour.. Ses på fredag!!

2009-02-15 @ 15:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0