Vaaaaaarmt :-)

Ja hörrni att vara stor och tjock i den här värmen är en sak för sig måste jag säga... Fast jag vill ändå inte klaga, hellre så här än minusgrader ;-)!

I förrgår fick vi hit en supersnäll lillasyster Linnéa, som tog körkort i torsdags!!!! Grattis igen stumpan!!!!
Som sagt så kom hon hit och hjälpte mig m EckePecke en stund då jag hade väldigt ont och Jon verkligen behövde måla lite, så tack för hjälpen! Det var välbehövt!

Igår blev en härlig dag i solen och en liten shopping tur... På morgonen for vi till Babyproffsen och hämta syskonvagnen och såklart så blev det en massa andra roliga saker både till bebben och till Erik.. Bla fick han en ny pool (katterna hade sönder den gamla). Så när vi kom hem blev det badning för glatta livet! Oj vad kul det var!
Efter det for vi på pappa Jons favoritaffär.... Bauhaus.... Blev en stor kärra m grejor där oxå, så just nu håller han på att inhägna uteplatsen så man kan ha lilleman ute i lugn och ro! :-)

Idag som sagt så fixar och donar min käre make, just nu så sover Ecke och efter det blir det lite mer bad har jag en känsla av.. Ikväll ska vi hem till mammsen och fira henne på morsdag! Vill passa på att gratta både mamma och svärmor på morsdag! Grattis grattis!

Nu ska jag ta fram lite jordgubbar och glass... :-) Blir lite bilder nästa gång!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Louella

Hej!!

Jag & Jenny var ute och promenerade igår kväll och då vi gick förbi er sa jag; jäklars, bilen är hemma, de är inte på BB ;-) Alltså, vilken en som inte vill komma ut!! Tjurbäbis ;-)



Vi kommer gärna och spanar in Ekkes nya pool någon dag! Bara att hålla tummarna för att det fina vädret fortsätter!

Ta hand om dig, tjockis ;-)



Kram!

2009-06-01 @ 12:19:16
Postat av: sessan

Håller tummarna för att bäbisen tittar ut snart:)

Måste va jobbigt i värmen men man ska inte klaga:P

2009-06-01 @ 12:19:38
URL: http://www.rackarungen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0