Min söta lilla blivande sonhustru ;-)

Japp här vet man tidigt ;-). I förrgår var vi på en kort visit hos Maria och Kent! Där sa världens sötaste lilla Ida nåt så himla gulligt...
Maria berättade för henne att Erik heter Bergman i efternamn... Då klappar Ida på Ecke på ryggen och säger: "Ida Bergman" :-)!!
Hihihihi, så då vet man vad som väntar en...

I tisdags var det ingen vidarns dag, jag mådde ganska pyton och det gick fortfarande kanppt att höra vad jag sa... Jon kom hem från jobbet och började känna sig dålig han oxå.. Tyvärr fick vi ännu en dålig natts sömn så jag trodde den här dagen skulle bli ännu sämre, men efter lite sovmorgon (med Ecke framför tv:n;-) ) så mådde vi båda lite bättre...
Ecke behövde verkligen få leka lite och Maria tyckte att vi kunde pallra oss bort en sväng på lite fika så det fick bli så! Tack så mycket för den smaskiga kladdkakan stumpan!

Igår blev inte heller nån Wow-dag... Donade på lite hemma bara, tog bort det sista av julen bla. Och idag lär ju inte se särskilt annorlunda ut. Vaknade nu på morgonen och kände på Petter, varm, lite feber, så det blir till att vara hemma och ta det lugnt idag oxå!

Men i helgen blir det mer fart.. Ecke ska på två kalas.. Malte på lördagen och Filip på söndagen.

Uppdaterar snart igen , Ha dé så länge!

"flytta dig mamma jag ser inte musse pigg ju"
Tror febern kan vara en tand till på g, tuggar på som bara den..

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för besöket!! Ida är en snabbtänkt liten tjej vill inte ha samma namn som mamma hela livet.

2010-01-08 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0