Passerat strecket...

Japp! Då var man över 30-strecket då!

Igår klev jag över.. Jag vill börja med att tacka alla som hjälpte mig att få en superbra födelsedag!

Morgornen var väl lite smått kaotisk då man skulle försöka hinna med allt som skulle förberedas samtidigt som man hade en liten Petter som absolut inte var nöjd med nånting... Som tur var så gjorde min snälla mamma smörgåstårtorna så jag slapp ju göra det! Tack så mycket mammsen, och supergoda var dem oxå!!
Men dem vanliga tårtorna skulle ju göras och bara det tog ju lite tid ;-)!

Vid tre kom Jon hem och hade hämtat upp både mor och lillasyster så då fick man backup och hann med sig själv oxå! Tack för hjälpen!

Sen ramlade gästerna in eftersom.. Jag fick vansinnigt mycket fina och "roliga" presenter.. Tack så hemskt mycket allihop!

Erik
fick en härlig kväll med massor av lek (välbehövd), först med flickvännen IdaPida och sen med kusinerna, Mattias, Daniel och Rasmus! "Glille" (Wille) var tyvärr sjuk så han fick inte följa med.. Krya på dig mosters lillprins!


Lägger upp lite bilder från dagen, bla tagna med min nya snygga kamera :-), kamouflagemönstrad tom :-)!

Nu ska jag ta och mata barn, sen ska jag på ett efterlängtat besök hos frissan :-)!
See ya!

Dagens sugarpaste tårta fylld med  citron och hallon mousse :-)
Ida o Maria var några av dem första gästerna...
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0