Sjuka??? Nä men?!!

Ja faktiskt vi har varit sjuka!!! Otroligt va!!
Det var inte bara Petter som blev dålig utan vi andra blev oxå sämre...IGEN....

Börjar bli lagomt less på det här nu.. Men nu är iaf Petter och Erik pigga igen, Jon är väl hyfsad oxå men jag
känner mig ganska hängig fortfarande så vi får väl se om det inte blir en tur till farbror doktorn snart så man kan få bli av med det här en gång för alla (har hållit på så här sen december).

Annars har det varit lugnt här hemma.. Linnéa var här i måndags och var lite support så jag hann få nåt gjort. Erik hade så kul med sin "NinnaNea" och ikväll kommer hon faktiskt hit igen... Till Eckes lycka! Tack för både kommande och tidigare hjälp syster!

I söndags kom syster, Peter och Wille hit en stund och killarna fick leka och hade sååååå kul (som vanligt).
Hade även en snabbvisit av min moster Anette och kusin Peder igår men i övrigt har det inte varit så mycket fart här hemma.


Var en sväng på bvc idag och vår "lilla" kille väger nu 10,5 kg och är 74cm lång!!! Vad sägs om det va!!! :-D

Har sett lite usla filmer som jag inte rekomenderar oxå, se INTE - "2012", "Wolfman" eller "I hate Valentines day".. Som sagt ingen av dem var särskilt sevärda... Men men smaken är som baken ;-)!

Nu väntar vi hit en liten IdaPida och "Mija". Ida ska vara här hos oss ikväll medans Maria och Kent går på hockey (näääädå inge avundsjuk alls...)..

Håll nu tummarna alla ikväll för att Timrå äntligen får knäcka HV71!

See ya!!

Pics..



  


"Äggkoppen"himself (han har sin lilla älskade boll i munnen, den får vi nog begrava honom med den dagen):-)

Kommentarer
Postat av: Lilsis

Vassego <3

2010-03-21 @ 16:38:19
URL: http://t1mglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0